Optimizacija za iskalnike

Utrjevanje spletne prisotnosti

Sama spletna stran ne pomaga prav nič, če je nihče ne more najti. Spletno predstavitev je treba izpostaviti in predstaviti potencialnim strankam, šele potem se lahko nadejamo učinkovitosti in uporabnosti spletne strani. Kako to doseči? Potencialnim obiskovalcem se moramo približati tam, kjer njihovo pozornost najlažje pritegnemo.

Spletni iskalniki

Najboljša ideja bo že v izhodišču optimizacija za iskalnike. Velika večina ljudi, ki kupuje preko spleta, začne svoj nakupni proces na prvi strani priljubljenega iskalnika, običajno je to Google. Tudi tisti, ki ne kupujejo preko spleta, informacije o izdelkih in storitvah pogosto iščejo preko spletnih iskalnikov. Optimizacija za iskalnike poskrbi, da se naša spletna stran pokaže med rezultati za relevantna iskanja, s tem pa že vodi v utrjevanje spletne prisotnosti novonastale spletne strani. Seveda pridejo ti postopki v poštev tudi za starejše spletne strani, pravzaprav za vse upravitelje, ki bi radi svojo spletno stran uvrstili višje na seznamu rezultatov za povezana iskanja. Optimizacija za iskalnike je odlična možnost za utrjevanje spletne prisotnosti, hkrati pa seveda že neposredno zagotavlja veliko število novih obiskovalcev.

Spletno oglaševanje

Tako kot je priljubljen iskalnik Google, so priljubljeni tudi Google oglasi. Prav zato se za takšen način oglaševanja odločajo upravitelji spletnih strani, ki bi radi utrdili svojo prisotnost na spletu. Google oglasi omogočajo učinkovito izpostavitev spletne strani široki množici potencialnih interesentov, saj se oglas v tem sistemu prikazuje uporabnikom Googlovih storitev, pa tudi obiskovalcem drugih spletnih strani, ki omogočajo prikazovanje oglasov. Na ta način je možno precej enostavno doseči zelo široko množico potencialnih strank, kar vodi v neposredno korist za spletno stran oziroma prodajo preko spleta. Že s samim prikazovanjem pa Google oglasi pripomorejo k utrjevanju spletne prisotnosti. Pravzaprav lahko to dodobra izkoristimo – Google oglasi se namreč plačajo za vsak klik, medtem ko so sami prikazi brezplačni, kar pomeni, da za ceno občasnih klikov dobimo še bistveno več brezplačne promocije.